Άκουσέ με.

Άκουσέ με.
Ο πόνος είναι προσωρινός.
Μην τον φοβάσαι.
Μπορεί να διαρκέσει για ένα λεπτό ή μια ώρα ή μια μέρα ή ακόμη και ένα έτος.
Αλλά τελικά θα υποχωρήσει και κάτι άλλο θα πάρει τη θέση του.
Αν τα παρατήσεις όμως, αυτό θα διαρκέσει για πάντα.
Είσαι κακομαθημένος.
Ή σε μερικά πράγματα στη ζωή σου είσαι κακομαθημένος.
Βρίσκεσαι απλά στο όριο του εαυτού σου στο να παίρνεις εσύ αποφάσεις στη ζωή σου, οι γονείς σου έχουν κάνει τα πάντα για σένα και συνεχίζουν να το κάνουν.
Ποτέ δεν έχεις κάνει τίποτα πραγματικά για τον εαυτό σου.
Είσαι κακομαθημένος.
Σήμερα θα πούμε μόνο αλήθειες.

Μερικοί από εσάς είναι κακομαθημένα παλιόπαιδα.
Κάθε φορά που είχες κάποια προβλήματα, πάντα κάποιος από το σπίτι σου ερχόταν και σε ξεμπέρδευε.
Κάθε φορά που είχες κάνει κάτι που δεν έπρεπε να κάνεις, και η μητέρα σου σε φώναζε, οι άνθρωποι λένε, "Η μητέρα σου είναι τύραννος, είναι πολύ σκληρή μαζί σου."
Έχουν δίκιο!
Σε μάλωσε σκληρά;
Έχεις δίκιο!
Μπορεί να ήταν σκληρή και αυστηρή, αλλά ανέπτυξε έναν άνδρα, Εσένα.
Επειδή σε έβαλε στη θέση σου και σου είπε, <<Πρέπει κάποια στιγμή να μεγαλώσεις και να αναλάβεις όλες τις ευθύνες σου, με τα χέρια σου>>
Και κάποιοι από εσάς δεν έμαθαν ποτέ να μεγαλώνουν και να γίνονται άντρες.
Και έτσι κάθε φορά που κάτι πηγαίνει στραβά, σταματάνε - εγκαταλείπουν, και φωνάζουν τη μαμάκα τους.
Σε προκαλώ να δεχτείς λίγο πόνο.
Σε προκαλώ να γνωρίσεις τα όρια σου, τις δυνατότητές σου.
Σε προκαλώ.
Σε προκαλώ να μην πάς στο σπίτι.
Κάποιος είπε, «Πρέπει να πάω στο σπίτι, νιώθω άσχημα." "Είμαι μακριά από το σπίτι μου"
Ξεπέρασε το μόνος σου.
Πάρε τη Ζωή στα χέρια σου.
Δεν πρόκειται να πεθάνεις.
Στο τέλος του πόνου είναι η επιτυχία.
Δεν πρόκειται να πεθάνεις, επειδή νιώθεις λίγο πόνο.
Δε πρέπει να συνεχίσεις να τρως το φαγητό σου όπως το έτρωγες στο σπίτι σου.
Αν το κάνεις τότε θα είσαι έτοιμος να προχωρήσεις και να φτάσεις στο επόμενο επίπεδο, γιατί αν συνεχίσεις, να τρώς όπως έτρωγες και στο σπίτι σου ...
... θα παραμείνεις να είσαι ένα παιδάκι ένα αγοράκι ή ένα κοριτσάκι .
Ήρθε η ώρα για να γίνει άνδρας, γυναίκα, να δείς τον εαυτό σου στον καθρέφτη και να δείς ποιος πραγματικά είσαι και τι μπορείς να πετύχεις.
Πρέπει να πείς στον εαυτό σου:
 "Είμαι ακριβώς εκεί που θέλω να είμαι, και επειδή το αντιλαμβάνομαι αυτό, πρέπει όλο το Είναι μου να είναι ακριβώς αυτό που θέλω να είμαι".
"Πρέπει να αναπνεύσω επειδή Εγώ το θέλω"
"Πρέπει να φάω επειδή Εγώ το θέλω"
"Πρέπει να κοιμηθώ επειδή Εγώ το θέλω"
Αλλά μέχρι να φτάσεις εκεί, δεν θα είσαι ποτέ επιτυχημένος με τη ζωή σου.
Αλλά τη στιγμή που θα το καταφέρεις, σου εγγυώμαι ότι ο κόσμος είναι δικό σου.
Οπότε, πρέπει να εργασθείς σκληρά και όταν το κάνεις, τότε θα μπορείς να έχεις οτιδήποτε θελήσεις.
Ο κόσμος θα σου ανήκει.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα αποτελέσματα από το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 2012 KICK BOX

KICK BOXING